Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnson, Chris M.; Rutz, Carol
TitelGraduate Students, Writing Programs, and Consensus-based Management: Collaboration in the Face of Disciplinary Ideology.
QuelleIn: WPA: Writing Program Administration, 21 (1998) 2-3, S.106-20Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0196-4682
SchlagwörterAdministrative Organization; Cooperative Planning; English Departments; Graduate Students; Graduate Study; Higher Education; Participative Decision Making; Politics of Education; Power Structure; Teacher Administrator Relationship; Writing (Composition); Writing Laboratories
AbstractSurveys past graduate-student administrators (now in professional and academic careers) involved in the consensus-based management system of a composition program. Finds that such involvement exposed graduate students to the most challenging aspects of university life, in all its political, structural, and interpersonal complexity; and was central to their graduate education and crucial to their job-hunting and career success. (SR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "WPA: Writing Program Administration" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: